Hoppa till innehållet
  • English
  • Svenska
Telekområdgivarna Telekområdgivarna
Sök
  • Områden
    • Fast bredband
    • Mobilt bredband
    • Mobil telefoni
    • TV
    • Fiberanslutning
  • Om oss
    • Operatörer
    • Uppföranderegler
    • Press
    • Lediga jobb
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
  • Ordlista
  • Kontakta oss
    • Kontaktformulär
Hem / Frågor och svar / Vad ska operatören betala tillbaka om jag ångrar mig?
Vanliga frågor och svar

Vad ska operatören betala tillbaka om jag ångrar mig?

Innehåll

  • Sektion
  • Relaterade taggar

Om du betalat något för tjänsten och/eller varan ska operatören betala tillbaka detta senast inom 14 dagar från den dag operatören tog emot ditt meddelande om ånger.

Senast uppdaterad: 2025-10-30


Dela sidan

Dela sidan på Facebook Dela sidan på Linkedin Kopiera länk Kopierat

Relaterade sidor till frågan

ARN 2018-02365 - Ej rätt till återbetalning av innestående pott ARN 2018-00760 – Betalning av slutfaktura innebär inte att ångerrätten avtalas bort   ARN 2014-06167 – Ångerrätt när konsument tecknat avtal på marknad ARN 2014-06330 – Ingen ångerrätt vid köp i försäljningsstånd i köpcentrum ARN 2014-06843 – Ångerrätt när konsument lockats in i butik ARN 2018-13726 – Konsumenten har bevisbördan för att ett avtal ingåtts utanför affärslokal
Telekområdgivarna Telekområdgivarna

Telekområdgivarna ger opartisk och kostnadsfri vägledning till konsumenter om abonnemang för tv, telefoni, bredband samt för fiberanslutning och vi hanterar betalteletjänster.

Meny
  • Aktuellt
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Lediga jobb
Snabblänkar
  • Operatörer
  • Ordlista
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
Kontakt

Telekområdgivarna
Wallingatan 44A
111 24 Stockholm
Orgnr: 556699-9339

  • Linkedin
  • Facebook

  • Personuppgiftspolicy
  • Cookiepolicy
  • Länkpolicy
  • Användbara länkar
  • Press
Tillbaka till toppen