Hoppa till innehållet
  • English
  • Svenska
Telekområdgivarna Telekområdgivarna
Sök
  • Områden
    • Fast bredband
    • Mobilt bredband
    • Mobil telefoni
    • TV
    • Fiberanslutning
  • Om oss
    • Operatörer
    • Uppföranderegler
    • Press
    • Lediga jobb
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
  • Ordlista
  • Kontakta oss
    • Kontaktformulär
Hem / Frågor och svar / Mitt autogiro fungerar inte, vad ska jag göra?
Vanliga frågor och svar

Mitt autogiro fungerar inte, vad ska jag göra?

Innehåll

  • Sektion
  • Relaterade taggar

I första hand ska du kontakta betalningsmottagaren (operatören) om autogirot inte fungerar. Du kan även kontakta din bank om du vill klaga på att autogirot inte fungerar.

Senast uppdaterad: 2025-10-30


Dela sidan

Dela sidan på Facebook Dela sidan på Linkedin Kopiera länk Kopierat

Relaterade sidor till frågan

ARN 2016-01153 - Fakturaavgift kan tas ut även vid betalning via autogiro Måste jag betala en fakturaavgift? Hur stoppar eller ändrar jag en autogirobetalning? Vad händer om jag inte har täckning på kontot när autogirodragningen görs? Vilka konton kan anslutas till autogiro? Får operatören ta ut en fakturaavgift?
Telekområdgivarna Telekområdgivarna

Telekområdgivarna ger opartisk och kostnadsfri vägledning till konsumenter om abonnemang för tv, telefoni, bredband samt för fiberanslutning och vi hanterar betalteletjänster.

Meny
  • Aktuellt
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Lediga jobb
Snabblänkar
  • Operatörer
  • Ordlista
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
Kontakt

Telekområdgivarna
Wallingatan 44A
111 24 Stockholm
Orgnr: 556699-9339

  • Linkedin
  • Facebook

  • Personuppgiftspolicy
  • Cookiepolicy
  • Länkpolicy
  • Användbara länkar
  • Press
Tillbaka till toppen