Hoppa till innehållet
  • English
  • Svenska
Telekområdgivarna Telekområdgivarna
Sök
  • Områden
    • Fast bredband
    • Mobilt bredband
    • Mobil telefoni
    • TV
    • Fiberanslutning
  • Om oss
    • Operatörer
    • Uppföranderegler
    • Press
    • Lediga jobb
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
  • Ordlista
  • Kontakta oss
    • Kontaktformulär
Hem / Frågor och svar / Hur gör jag för att spärra mot olika tjänster?
Vanliga frågor och svar

Hur gör jag för att spärra mot olika tjänster?

Innehåll

  • Sektion
  • Relaterade taggar

Kontakta din operatör så hjälper de dig vidare beroende på vilken spärr du vill ha. Du kan i många fall även göra det själv via Mina sidor.

Senast uppdaterad: 2025-10-30


Dela sidan

Dela sidan på Facebook Dela sidan på Linkedin Kopiera länk Kopierat

Relaterade sidor till frågan

ARN 2009-9184 - Betalningsansvar vid omedveten mobilsurf i utlandet ARN 2018-13912 – Operatören lämnat tillräcklig prisinformation då konsumenten surfat i utlandet ARN 2022-05007 – Kostnad för surf vid utlandsvistelse över ett månadsskifte ARN 2012-02639 – Abonnent ansvarig för samtal som ringts med stulen mobiltelefon ARN 2012-03820 – Saldotak för mobiltelefoni under utlandsresa ARN 2019-10956 – Abonnent ansvarig när förlust av mobiltelefon inte anmälts
Telekområdgivarna Telekområdgivarna

Telekområdgivarna ger opartisk och kostnadsfri vägledning till konsumenter om abonnemang för tv, telefoni, bredband samt för fiberanslutning och vi hanterar betalteletjänster.

Meny
  • Aktuellt
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Lediga jobb
Snabblänkar
  • Operatörer
  • Ordlista
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
Kontakt

Telekområdgivarna
Wallingatan 44A
111 24 Stockholm
Orgnr: 556699-9339

  • Linkedin
  • Facebook

  • Personuppgiftspolicy
  • Cookiepolicy
  • Länkpolicy
  • Användbara länkar
  • Press
Tillbaka till toppen