Hoppa till innehållet
  • English
  • Svenska
Telekområdgivarna Telekområdgivarna
Sök
  • Områden
    • Fast bredband
    • Mobilt bredband
    • Mobil telefoni
    • TV
    • Fiberanslutning
  • Om oss
    • Operatörer
    • Uppföranderegler
    • Press
    • Lediga jobb
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
  • Ordlista
  • Kontakta oss
    • Kontaktformulär
Hem / Frågor och svar / Jag har bindningstid och vill säga upp, vad kan jag få betala?
Vanliga frågor och svar

Jag har bindningstid och vill säga upp, vad kan jag få betala?

Innehåll

  • Sektion
  • Relaterade taggar

Om du har bindningstid behöver du normalt betala en klumpsumma för resterande tid i en slutfaktura.

Senast uppdaterad: 2025-10-30


Dela sidan

Dela sidan på Facebook Dela sidan på Linkedin Kopiera länk Kopierat

Relaterade sidor till frågan

MD 2009:35 - Villkor om prishöjningar oskäliga mot konsument ARN 2012-09475 Villkor om automatisk förlängning av avtal och tolv månaders uppsägningstid ansågs otillåtna ARN 2007-2543 - Förlängning av abonnemang med bindningstid ARN 2009-3977 - Operatör kunde inte styrka att bindningstid avtalats ARN 2014-02399 – Operatören är skyldig att informera tydligt om förlängd bindningstid ARN 2014-11422 - Bindningstidens längd, oskäligt villkor
Telekområdgivarna Telekområdgivarna

Telekområdgivarna ger opartisk och kostnadsfri vägledning till konsumenter om abonnemang för tv, telefoni, bredband samt för fiberanslutning och vi hanterar betalteletjänster.

Meny
  • Aktuellt
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Lediga jobb
Snabblänkar
  • Operatörer
  • Ordlista
  • Frågor och svar
  • Domar och beslut
Kontakt

Telekområdgivarna
Wallingatan 44A
111 24 Stockholm
Orgnr: 556699-9339

  • Linkedin
  • Facebook

  • Personuppgiftspolicy
  • Cookiepolicy
  • Länkpolicy
  • Användbara länkar
  • Press
Tillbaka till toppen